אישור עבודה בחו\"ל

עבודה בחו\"ל הינה חלומם של צעירים רבים. זוהי הזדמנות נהדרת להרוויח סכומי כסף גדולים ולחסוך אותם לצרכים רבים כגון – … להמשך קריאה »

2,606 צפיות

עבודה בחו\"ל הינה חלומם של צעירים רבים. זוהי הזדמנות נהדרת להרוויח סכומי כסף גדולים ולחסוך אותם לצרכים רבים כגון – טיול של אחרי צבא, לימודים, הקמת עסק ועוד. עבודה במדינה זרה אינה דבר של מה בכך ומחייבת אישור עבודה בחו\"ל שמא רשויות ההגירה המקומיות עלולות להביא לגירוש מהמדינה בחוסר באישור המתאים.

\"\"

עבודה ללא אישור עבודה בחו\"ל

צעירים רבים עובדים בחו\"ל ללא אישור עבודה מה שלעיתים מסכן אותם בקנסות או בגירוש מהמדינה בה נתפסו עובדים ללא אישור. חברות עבודה רבות מציעות עבודה חוקית עם רישיון עבודה חוקי במדינה או לחילופין עזרה בהוצאת ויזת סטודנט המאפשרת עבודה במדינה, אזרחות של העובד כמו לדוגמא האיחוד האירופי המאפשר לאזרח של מדינה אחת באיחוד לעבוד בכל המדינות החברות בה.

שיטה נוספת לעבודה חוקית בחו\"ל הינה ציוות אזרח ישראלי ללא אישור עבודה עם אזרח מקומי או בעל אישור עבודה. בכך במקרה בו מגיעה משטרת ההגירה רשומים הישראלים כאנשי מקצוע ישראליים אשר מגיעים ללמד ולהעביר שיטות עבודה שונות מישראל בתקופת השהייה שלהם במדינה.

אזרחי המדינה

צעירים ישראלים בעלי אזרחויות זרות יכולים כאמור לעבוד במדינה בה הם אזרחים או שהינה חברת איחוד מדינות כמו האיחוד האירופי המאפשר עבודה בכל מדינות אירופה למי שאזרח מדינה אחת לפחות מהאיחוד. אזרחי המדינות הללו מקבלים אישור עבודה בחו\"ל במדינות אלו מתוקף היותם אזרחי המדינה.

קבלת אישור עבודה

קבלת אישור עבודה בחו\"ל כרוך בבירוקרטיה רבה. חברות ההעסקה בחו\"ל מציעות לרוב תמיכה ועזרה בכל הקשור להשגת אישורי עבודה מתאימים וישמחו לעמוד לשירותכם במידה ותבקשו את תמיכתם. הם בעלי ניסיון רב ויעזרו לכל עובד לקבל את האישורים המתאימים. נוסף על כך קיימת אפשרות לוויזת סטודנט. וויזה זו ניתנת לצעירים המגיעים למדינות השונות לצרכי לימודים ומקנה להם אוטומטית זכות עבודה במדינה.

קבלת אישור עבודה בחו\"ל אפשרית בהחלט, בכל מדינה בה נבחר. החברות המעסיקות תומכות ומייעצות רבות בתחום מהניסיון הרב שלהן בתחום אישורי העבודה. חשוב לבחור באופן קפדני את חברות העסקה שכן ברובן מציעות אישורי עבודה בחו\"ל.