קורס מדריכי חדר כושר

מתאמנים מידי יום בחדר כושר? מרגישים שמדובר בדרך חיים עבורכם? גם אתם יכולים להיות מדריכי חדר כושר ולהפוך את התחביב … להמשך קריאה »

1,838 צפיות

מתאמנים מידי יום בחדר כושר? מרגישים שמדובר בדרך חיים עבורכם? גם אתם יכולים להיות מדריכי חדר כושר ולהפוך את התחביב האהוב עליכם לפרנסה יומיומית.

\"\"

במציאות בה אנו חיים, ניתן להבחין במודעות הגבוהה שקיימת בכל הקשור בשמירה על אורך חיים בריא, כשביצוע פעילות גופנית נכונה מספר פעמים מידי שבוע, היא אחת מן הפעולות ההכרחיות ביותר לשם כך. כיום, בוחרים רבים לבצע פעילות גופנית במסגרת הרשמה לחדר כושר, בו זוכים להדרכה ולהכוונה מקצועית בידי מדריך כושר מוסמך.

איך מוסמכים לשמש כמדריכי חדר כושר?

על מנת לקבל את תעודת ההסמכה הדרושה לשמש כמדריכי חדר כושר, נדרש לעבור כיום קורס מקצועי, בסיומו מקבלים תעודת מדריך מקצועי. קורס מדריכי חדר כושר, נועד בראש ובראשונה לספק לתלמידיו את הידע המקצועי הדרוש אודות גוף האדם ותורות האימון השונות, כבסיס הדרוש לקראת לימוד והדרכת פעילות גופנית ברמה היומיומית. בנוסף, כולל הקורס גם חלקים מעשיים, המתרכזים בהכרת ובתפעול תקין ובטיחותי של המכשירים השונים בהם נוהגים להשתמש כיום בחדרי כושר. כמו כן, כולל הקורס בחינות עיוניות ומעשיות במרבית הנושאים הנלמדים במהלכו, שעמידה בהם מהווה כתנאי לקבלת תעודת מדריך חדר כושר מוסמך.

מהו תפקידם של מדריכי חדר כושר?

פעילות מדריכי חדר כושר, כוללת כמה תפקידים מרכזיים, הנדרשים בסופו של דבר על מנת להבטיח את בטיחותם והצלחתם מבחינה ספורטיבית של אותם המתאמנים תחתיהם בחדרי הכושר. התפקיד הראשון של מדריכי חדר כושר, הינו לספק לכל המתאמנים תחתיהם תכנית אימונים מסודרת והדרגתית להשגת יעדיהם המבוקשים מבחינה ספורטיבית, במהלכה דואגים ללוות אותם באופן צמוד, כשבוחנים את רמת התקדמותם בכל פעם מחדש. כמו כן, תפקיד נוסף של מדריכי חדר כושר, נמצא בהסברה מפורטת על כל תרגיל ומכשיר בו משתמשים במהלך האימון, בדגש על כללי הבטיחות הנדרשים.    

באילו מוסדות ניתן להירשם לקורס מדריכי כושר?

כיום, ניתן לגשת ללימוד קורס מדריכי חדר כושר במכללות ובבתי ספר למקצועות הספורט השונים ברחבי הארץ, כשניתנת האפשרות לכל   תלמיד לבחור את מסלול הלימודים המתאים ביותר עבורו. מסלולי הלימוד השונים נבדלים זה מזה לרוב באורכם ובשעות הלימוד בהם נערכים על פני היום. כמו כן, הקבלה לקורס מותנית בדרך כלל בתעודת בגרות מלאה, זאת בנוסף להיותו של המעמד מעל לגיל שבע עשרה.

קורס מדריכי חדר כושר מקנה כיום את האפשרות לכל חובבי הכושר למיניהם להפוך האהבה היומיומית לספורט ולאורך חיים בריא, למקצוע לחיים, ממנו יוכלו להתפרנס באופן מכובד מידי חודש. מדובר במקצוע בעל ביקוש גבוה לכוח אדם באופן מתחדש, כשמספר חדרי הכושר הפועלים כיום ברחבי הארץ, היא ללא ספק ההוכחה הטובה ביותר לכך. כמו כן, מתאים הקורס גם לבעלי קריירה בתחום אחר, המחפשים אחר הכנסה חודשית נוספת.